Menü

Jóga, a találkozás

2021.03.24.

Tíz év az üzleti világban rányomja a bélyegét a szervezetre, akkor is, ha az ember még fiatal. Ortutay-Kovács Eszter a Mat on the Moon alapítója a saját bőrén érezte mindezt. Épített és vezetett csapatot, oldott meg nem hétköznapi kihívásokat, mindezt élvezettel - de így sem tudott elbújni a terhek következménye elől. Jött a megmagyarázhatatlan fáradtság, a hátfájás, a képzeletbeli viták fejben éjszaka, amiket alvás helyett, a plafont bámulva próbált megnyerni, és egyre hosszabb volt a tennivalók listája is, amikre már nem jutott ideje. 

Hogy saját magán segíteni tudjon, képzésekre kezdett járni. Elvégezte többek között a Beeja Meditation Institute Meditation Trainer képzését Londonban, az University of Warvick Viselkedéstudomány képzését szintén Londonban. Nemzetközileg akkreditált Asthanga és Hatha jógaoktató. A Berkeley University of Californián a Science of Happiness at Work egy éves online kurzusát, valamint a University of Oxford és az NHS szervezésében tartott Be Mindful mindfulness képzését is elvégezte.  

Az éjszakák azóta már megszelidültek, a hátfájás elmúlt, az energia pedig visszatért - az az ide vezető úton megszerzett tudást pedig most veletek is megosztja!   

Kiknek ajánljuk? 

Mindenkinek, akit vonzott a jóga világa, de nem tudták, hogyan vágjanak bele. Azoknak, akik már belevágtak, de sosem volt lehetőségük kérdezni, megérteni a miérteket, vagy arra fókuszálni, hogy biztonságossá váljon az önálló gyakorlásuk. A jóga igazi társad lesz az őrült, elfoglalt, feszült vagy éppen passzívan ücsörgős mindennapokban. Nem fogja megoldni az összes problémát az életedben, de te jobb leszel az életben a gyakorlásodnak köszönhetően. Találkozzunk a matracon!

Jóga, a találkozás

A négy alkalmas workshopon a következő témákra számíthattok:

  1. Jóga, a jógamatracon innen és túl

Mi az a jóga és miben lehet segítségedre? A jóga több egy mozgásformánál, életmód, amelyről tudományosan bizonyított, hogy segíti a stresszkezelést, a szorongás enyhítését, javítja az alvásminőséget és még a hátfájástól is megszabadíthat.

Az elmélet mellett egy 25 perces nap végi relaxáló gyakorlásban is részed lesz.

  1. Az önálló gyakorlás alapjai és alapfokú jóganyelvvizsga

Ez alkalommal azokról az alapvető fogalmakról és eszközökről beszélgetünk, amelyekkel idővel találkozni fogsz a jógagyakorlásod során, így amikor az utadba kerülnek tudatosan és átéléssel tudod majd használni őket! A gyakorlati rész ezen az órán a napüdvözlet helyes és biztonságos kivitelezése lesz. Ez a gyakorlatsor lehet a te mindennapi átmozgatásod, a stúdión kívüli önálló gyakorlásod és idővel a mozgó meditációd.

  1. Hunyd le a szemed és érkezz meg az itt és mostba!

Sajátíts el egy meditációs technikát, amit aztán egyedül is gyakorolhatsz és alkalmazhatsz a mindennapokban. Értsd meg hogyan oldhatod mozgással a benned felgyülemlett feszültséget és csatlakozz hozzám egy 30 perces stresszoldó gyakorlásra a matracon!

  1. Helló, jógi!

A jóga egyik legfontosabb ága a légzés. A légzésed és az elméd direkt kapcsolatban vannak, ezt a tényt fogjuk arra használni, hogy üzenjünk valami kedveset magunknak! Hosszú nap volt a gyerekekkel, nagy előadásod lesz a munkahelyeden, összevesztél egy családtaggal? Ez alkalommal egy nyugtató légzőtechnikát sajátíthastsz el, amit bármilyen stresszes helyzetben hatékonyan fogsz tudni használni. Átismételjük a napüdvözlet mozdulatait, és kapsz egy 15 perces gyakorlatsort azokra a mozgásszegény napokra, amikor nem akarsz a kanapéról egyenesen az ágyba menni, de már nincs elég erőd egy kiadós gyakorláshoz.

Csatlakozz a Körhöz, találkozzunk a jógamatracon!

cross